Oddmar
Oddmar struggles with life in his village and is not worthy of a place in Valhalla. He is shunned by his fellow Vikings and must redeem himself of his squandered potential. One day he is offered an opportunity to prove himself, but at a price...
JOURNEY through 24 beautifully hand-crafted levels of physics-based puzzles and platforming challenges.
ENCOUNTER new friends and foes on your journey through magical forests, snowy mountains, and treacherous mines.