Old School Racer 2
Hey there all you dirt bike fans welcome to the world of Old School Racer, race through a 2D retro world, across 60 unique and amazing levels with twists and turns everywhere.
We have a brand new mechanic added to the game......MORPHING! The world will literally morph at times creating extra paths, platforms, jumps and drops to help or possibly hinder your performance.
Gravity modifications once again returns, redefining what you will call the ground, soon you will be racing upside down, up sheer walls or flying through the sky.
Old School Racer also boasts different types of vehicles, no longer do we just have bikes. Se-lect from motorbikes, quad bikes and buggy’s all with varying statistics and ability.
Collect hidden tokens to unlock new challenges and tournaments. Complete challenges to unlock upgrades and gain new abilities. Compete in tournaments to unlock new vehicles to race with.