SPECIAL GIFT
One Night: Burlesque offers one of a kind visual novel story with puzzle elements. Become a detective and solve the case of an upcoming murder mystery. Your hidden talent gives you an advantage over the killer so use it wise.
Get into the high heels of Holly, a talented dancer graced with a unique gift of telepathy.
The wannabe murderer might not be a butler, but he's certainly in the audience. Navigate a labyrinth of tangled relationships and peel back the layers of deceit. The clock is ticking ominously, and every choice you make might decide the fate of your friends.