One Night Stand
In One Night Stand, explore the stranger’s bedroom and seek out clues to identify who she is and what brought you both together.
You may resort to some unusual methods to find the answers you’re looking for, but try not to prod and pry too much – a nosy guest quickly becomes an unwanted one!
Will you stay and explore your relationship with this stranger, or will you escape when the opportunity presents itself? With 12 unique endings to discover, can you keep up the act long enough to find out what really happened?