Oniken: Unstoppable Edition & Odallus: The Dark Call Bundle
This bundle contains two 8-bit inspired action games from developer JoyMasher – Odallus: The Dark Call and Oniken: Unstoppable Edition.
Odallus is an exploration/action game that casts players in the role of Haggis – a battle-weary warrior who must wield his sword once more to rescue his son from Darkness.
In a post-apocalyptic future controlled by a sinister corporation, ninja mercenary Zaku is the last hope for humanity. Oniken is an action/platformer that pits your agility and swordplay against a gauntlet of enemies, traps, and challenging bosses.