All the kings are dead... except one. Onion Force is a hybrid Action Adventure/Tower Defense game featuring 30 levels of butt-puckering mayhem!
Use cunning and strategy to strengthen your team chosen from a diverse cast of characters, and hang onto your seat as you try to save the last king from his impending doom.
Decimate evil through an array of terrain, weather conditions, destructible environments and utter chaos to ultimately find the source of all this nonsense!