Onsen Master
Onsen Master is a hot spring customer management game where players have been charged with the task of revitalizing hot springs across the fantasy island Izajima. Create ingredients to match the various customer ailments, reconnect the communities that surround each onsen, and discover the supernatural world they’ve long since been disconnected from.