Operation: Tango
It takes two to save the world in this cooperative spy adventure. Pair up with a friend as Agent or Hacker—with only your voices to connect you—and work together to bring a hi-tech global menace to its knees.
Operation: Tango is an espionage-themed cooperative adventure challenging you and a friend to complete dangerous missions across the globe in a high-tech near-future world. As an exclusive team of two, you and your partner will become AGENT and HACKER, working in tandem to bring a high-tech global menace to its knees. With only your voice to link you, teamwork is crucial, and communication is key!
CO-OP PUZZLE SOLVING - Combine skill sets from different points of view to overcome challenges focused on communication, not difficulty. These missions cannot be completed alone.
THRILLING ESPIONAGE - Investigate, hack and infiltrate while executing missions across the globe. Live out your ultimate “Hollywood” spy fantasy!
HI-TECH TOOLS - Experience the visual splendor and technological advances of a hyper-connected world built around augmented reality.
FRIENDLY BANTER - Constant communication makes for both heartfelt and hilarious moments. It’s all about sharing your voice.
FRIEND PASS - If you own Operation: Tango, any of your friends can play with you for free. All they need to do is download the Operation: Tango Friend Pass. It takes two to save the world, but it only takes one to pay for it (coming soon after launch).
CROSS-PLATFORM PLAY - Operation: Tango can be played with a person who’s not playing on the same platform as you. It just works. (Only available on the main title, not on the Friend Pass)