OrbWars
A young child's bedroom has been taken over by the evil Monster in the Dark and it's army of corrupted toys. Only the OrbWarriors, a small group of heroic toy robots, have the courage and strength to stand up for justice and fight! Take control of your favourite OrbWarrior either alone or together as up to 4 players and enjoy fast paced, but strategic roguelite action coop!