Ord. is a unique take on text adventure games with a minimalist use of words, visuals and sound. Play unique stories with 3 words only! Ord. will make you laugh and cry through its original approach to narrative and game design. You have to experience Ord. to see for yourself!
Ord. has captured numerous critical awards and industry honors due to its innovative approach to storytelling. The game was an official selection for AdventureX Narrative Games Convention in 2019, a finalist in the TIGA Games Industry Awards, as well as the FutureZone Award Winner for 2019.