Osyaberi! Horijyo! Gekihori: Anna Holinski saves the universe, alright?!
Anna Holinski is a treasure hunter, keenly drilling for her shiny gems. But one morning, she is shocked to find that all minerals got stolen away by UFOs – It’s time to dig high, instead of low, and catch those thieves from outer space!
Osyaberi! Horijyo! Gekihori is a cute Japanese Space-Shooter that you can enjoy at your very own pace: Play it with a friend, grind for upgrades and clear each stage one by one, if you are a beginner. Or try to go for a one-try clear, get challenging achievements and unlock secrets, if you are a skilled arcade-expert!
The international release of Osyaberi! Horijyo! Gekihori directly comes with the Umelda Mode included. It is a DLC of the original Japanese release, and a continuation of the story with new levels, more character voicelines and additional challenges!
Chatterbox warning! Anna is possibly the most cheerful, chatty treasure hunter of the universe – for better or for worse! In the options, you can turn her voice ON or OFF, to your personal preference.