Otherworldly
In Otherworldly your objective is to search maze for gold. But be careful, because dangerous monsters lurks in the shadows as well. Use your dexterity to avoid being caught! Find gold, hide in the dark and proceed to the exit. Atmospheric, horror-like game in which your aim to find gold in the labyrinth. Avoid traps, monsters and try to escape with legendary treasures.