Outer Terror
Outer Terror is a horde shooter where you hold out against massive quantities of otherworldly cosmic creatures. Assemble a ridiculous arsenal of weapons and blast apart seemingly endless waves of horrific creatures in this stylish roguelike that pays homage to the B-movies and Golden Age horror comics of the 80s and 90s.
Explore and survive in the varied settings of 5 uniquely themed chapters featuring 10 playable characters each with their own signature weapons forming an anthology of classic horror stories. Each map is massive and through exploration players will discover other survivor hold outs and treasures.