Build the most powerful and dangerous land in all of Arcadia! Stake forests, swamps, graveyards, and volcanoes, recruit monsters and create the best combinations to collect the most points to become the Overboss. Be careful - each terrain type is scored differently, and your minions must be arranged on them strategically to maximize their value!
Step into the shoes of 12 iconic bosses from the renowned board game Overboss, who want to attain supreme power by building their kingdom. The value of your dominion hinges on the arrangement of terrain tiles and the strategic placement of your monstrous minions. Each tile type and its positioning can either bolster or hinder your ascent to dominance.
Digital version not only boasts captivating pixel-art graphics reminiscent of retro video games but also immerses in a beloved universe that has captured the hearts of enthusiasts worldwide. It’s a puzzle tile-laying adventure for gamers of all skill levels, with intuitive and straightforward rules.