Oxytone
Are you ready for a unique adventure like no other? Oxytone invites you to explore the depths of your mind while offering a tranquil escape from the hustle and bustle of everyday life for those seeking relaxation. For more determined players, there are 99 challenges, colorful themes to unlock, and 12 meticulously designed maps. Oxytone is the ultimate puzzle game, equally easy to learn and challenging to master.
Sound is an integral part of Oxytone, so I recommend playing with headphones. This will immerse you even deeper into the game. The sound design has been crafted with great care to create a unique and relaxing atmosphere, yet it can also deliver powerful moments when needed.