PAC-MAN 99
IMPORTANT NOTICE
PAC-MAN 99 is no longer available for download. For more information, please see our Customer Support page.
Enter the world of PAC-MAN…with a twist! Roam the maze, eat Pac-Dots and avoid Ghosts, all while competing online against 98 other players* as you try to stay alive. The longer you last, the faster things get – will you survive and become the PAC-ONE?
Dodge pesky Ghosts and grab a Power Pellet, then turn the tables and gobble them whole! Chomping Frightened Ghosts sends Jammer Pac-Man to other players’ mazes to slow them down. But watch out, the opposition will be doing the same to you – hit too many and it might be game over!
Sleeping Ghosts are the key to victory. Grab them as you go to create a Ghost Train, then chomp a Power Pellet and have yourself a Frightened Ghost feast. Pummel your opponents with an onslaught of Jammer Pac-Man to stretch your lead or stage a mighty comeback!
Employ special tactics on the fly to change up your game. Increase your speed around the maze, create more Jammer Pac-Man with your attacks or enhance your Ghost Train-gobbling abilities, all at the press of a button.
You can also switch up the opponents you’re targeting with your attacks. Will you take down opponents close to defeat, hit back at players attacking you or just let fate make the call? You decide!
A range of additional game modes, including offline play, can be purchased separately along with special themes based on classic Namco titles. Change the graphics and sound to look like Xevious, GALAGA, Dig Dug and many more!