High end Piano Music Game. Play premium sound on Nintendo Switch.
MATINÉE - Choose 4 keys or 6 keys to perform, and select 3 songs to play. Earn the highest score and compete with others in Rank. Hidden stages are available when you complete special missions.
ENSEMBLE - Using Joy-Con to perform a duet. Customize your own play style using different piano skins, speed options, and more options with friends for the best results.
PIANO - There are many piano skins to collect, which are inspired by world famous paintings. Complete special missions to finish your collection!