Play puzzles from Picross e in the newest Picross S Series release!
Enjoy playing puzzles from the Picross e Series, which was previously only available as downloadable content on the Nintendo 3DS.
This release boasts a total of 300 puzzles for Picross and Mega Picross, including puzzles from the first Picross e game.
There are detailed tutorials and convenient assist functions so that even newcomers can start playing right away.