PICROSS S2
The second part of the new Picross series for the Nintendo Switch has been released!
Now you can play the new "Clip Picross" mode in addition to the 300 problems already available for Picross and Mega Picross!
Solve the questions on the pieces scattered across the board to complete a large illustration in this mode.
Solve more than 100 questions to make progress in Picross Mode, and if you clear all of Clip Picross, it will link to a story.
In addition, a new feature has been added that allows players to count squares by moving the cursor.
Picross is a picture crossword puzzle game where you follow number hints to complete a picture.