PICROSS S9
The 9th Picross S Series is the definitive edition of the hit illustration puzzle game!
Play classic Picross, as well as Mega Picross featuring Mega Numbers, Color Picross featuring colored hint numbers, Clip Picross where you complete stories, and bonus Extra content featuring large puzzles.
There are detailed tutorials and convenient assist functions so that even newcomers can start playing right away.