PO'ed: Definitive Edition
Originally released in 1995, PO’ed is an adrenaline-pumping first-person space shooter that features gameplay elements inspired by generational powerhouses DOOM and QUAKE. PO’ed: Definitive Edition spices up the classic 1995 shooter with updated visuals, antialiasing, increased framerate and redefined controls, and up to 60 FPS performance.
Your ship has been overrun by aliens. Your comrades-in-arms have been annihilated and your soufflé has been ruined! What do you do? Grab your jetpack and rocket launcher and fry those suckers! PO'ed features 16 of the baddest, maddest and most unattractive monsters in the galaxy. Rock-throwing ogres, plasma-shooting robots, giant bats ... and walking butts!
PO'ed pushes first person action games to new heights! Fly through 25 spectacular 3D environments while battling vicious alien creatures. Select from a vast arsenal of weapons, including the Power Drill and the Meat Seeker. Prepare yourself for the most action-packed, fast-paced, adrenaline-pumping, infinite directional 3D gaming experience of your life!