Start helpless and increase your power!
PROJECT : KNIGHT is a short, real-time combat Collect-A-Thon with a cartoon-y look. Collect golden coins and battle monsters to progress through 6 unique biomes ( worlds ). Defeating monsters will award you Soul Shards which you can use to upgrade your Knight's power and health.