Our beloved thieves Fujiko and Robin have managed to escape from the Money City police.
Get ready to dress up as a ninja with Hoshi and Kaoru and engage in a fight for honor.
Help a pair of beautiful farmers struggling in an ever-changing climate alongside Emika and Tsuyu.