What is more refreshing than the feeling of a nice, perfectly organized suitcase? Relive that relaxing feeling over and over again as you get ready to travel with Pack Master. Your one simple challenge is to fill your suitcase with the myriad objects provided. All at once easy and increasingly frustrating.
Travel around the world to international cities and solve special puzzles created specifically for each of them. Organization is key since your suitcases are not the boring rectangles you are used to. We will strain the limits of your imagination as you try to fit the pieces into cases of all shapes and sizes.
Travel smarter and pack cleaner. Pack Master will help organize your brain as you organize your suitcase.