The voxel-based enemies can be damaged completely dynamically using almost anything that isn't nailed down.
In the Scenario levels you'll need to use your wits, speed and anything you can get your hands on in epic bar fights, disco brawls, old west saloon rumbles and more.
In the epic rogue-lite Beneath you'll have to delve deep underground battling terrifying monsters and unlocking powerful upgrades in a battle against ancient evils.