Pajama Sam: No Need to Hide When It's Dark Outside
Sam is an ordinary kid who, with the help of his red cape, turns into "superhero" Pajama Sam. In No Need to Hide When It’s Dark Outside, Pajama Sam journeys into the land of darkness (his closet) to face his fears. Help Pajama Sam figure out who or what is behind the darkness and realize that there is no need to hide when it’s dark outside!