Pan-Dimensional Conga Combat is an old-school, rhythm-synchronised, score-chasing arcade game that plays like some alien coin-op from another dimension.
Grab your Conganoid and join the competitive ceremonial slaughter of annoyingly happy (yet extremely deadly) geometric, pan-dimensional critters!
Defend yourself using your bullet tail, close portals by looping around them, and charge up your hyper-destructive mega-lazor by laying a path of bullets in front of the mindless, drifting Purploids.
Play solo in Arcade or Survival mode - perfect for that coffee-break adrenaline blast! - or choose multiplayer mode to battle your friends and family for high-score supremacy!