PandaBall
On an island in the middle of nowhere, the world of Pamuria exists. A tropical island with an array of different environments, from dense jungles, sandy beaches, mountain tops and sunny cliff sites. Overall a hidden utopia, excluded and hidden from the rest of world, in the middle of an unknown ocean. On Pamuria animals live a life in perfect harmony with the environment and ocean surrounding the island, and with the island providing everything from food and water, shelter, comfort – simply all basic needs. Every animal on Pamuria are herbivores, and the leading animal is the Panda species. With no immediate danger and a great setting for procreation: life on Pamuria is perfect!