Panzer Dragoon: Remake
On a far, lone planet, you encounter two dragons awaken from the ancient times. Armed with a deadly gun from the past, and the guidance of your armored blue dragon, you must fulfill your destiny and keep the Prototype Dragon from reaching the Tower.