ParaLily
ParaLily is one little girl’s adventure to retrieve her dear stuffed dinosaur Patches, who in the middle of the night sprung to life and took off through a mysterious door. This strange journey will take Lily through a set of dangerous and terrifying parallel universes, as she attempts to retrieve her little stuffed runaway. Lily can shift between the parallel universes at will; which will help her avoid danger, and solve puzzles while traversing the paranormal universes.
In this special blend of precision and puzzle platforming. Avoid horrifying enemies, collect magical glyphs, and discover the connection between Lily and the parallel universes.