Parkour Bullet Frenzy - FPS, Physics, Slowmotion
Action platformer with puzzle elements and parkour. Overview: Parkour Bullet Frenzy: Echo of the Grid is a fast-paced action platformer where players are immersed in a futuristic world of cybernetic labyrinths and platforms suspended over an abyss. Your main objective is to overcome dangerous levels filled with traps and enemies using a combination of parkour and shooting skills. You control a character equipped with unique abilities, such as wall running, grappling to ceilings, and performing rapid acrobatic maneuvers.