Party Arcade
Party Arcade is a family friendly party game. We are creating a virtual modern arcade starting with 13 games (with more to come) where players collect tickets, unlock different equipment skins, and battle against family/friends at home or online across the world!
With 13 addictive games, a ticket system which rewards players, customizes their equipment look, and allows them to compete with others around the world, the goal is to make Party Arcade the premier party game experience for any platform or console!