Path of Giants
Guide three explorers; Bern, Matchi and Totch on their quest for a lost treasure through icy caverns and snow covered cliffs. Swap between the explorers as you use their teamwork to help solve the puzzles.
Experience a calming atmospheric game with over 80 puzzles split into beautifully handcrafted levels. Control three adorable characters, use their teamwork, leave no one behind, and hopefully find some gold!