Paw Paw Destiny
Use darkly humorous skills to solve difficult social problems in a surreal and comical way.
The story eventually arrives at a forbidden place in the universe, where an epic climax awaits against an ancient demon that manipulates the blood, memories, time, and dimensions of humankind.
100 kinds of cats & dogs, and lot of colors to choose from. Dress up cosplay and go on an adventure!
The ego, ignorance, and weakness of the mind that stirs within human beings is clothed in cruelty and attacks as violence! Exorcise the evil that infests society and save the community!
Become the warden of Purgatory, prevent the escape and invasion of the 12 sinners, and become the guardian gods of the nations of the world (Turn-based x Tower Defense x Cards x Rogue Lite)
Unlock your favorite cards from over 1,000 cards and create and build your own deck of damage cards by freely dabbling with your own ideas (physical, mental and quantum damage)