Paw Paw Paw
Paw Paw Paw was a peaceful and prosperous kingdom until one fateful day, when the King had decided to enforce everyone to wear pants.
You play as part of the resistance group ANTIPANTS, in their effort to bring down the King. Hack and slash your way to victory, and beat all your enemies into pulps!