Pendula Swing - The Complete Journey
You play as Brialynne, one of the most honoured dwarven heroines - you even have your own fanclub! Stealing your axe unleashes an extraordinary carousel of events! Will you be able to come to peace with the loss of your beloved? How has the world changed after you saved it? Why is your cat chattering something about a failed spell?
In Pendula Swing - The Complete Journey you'll meet hundreds of stories and characters from a colourful universe where elves are industrialising mithril mining and goblins are fighting for their rights - all in an atmosphere when swing and jazz ruled the world!
Your adventure will include styling yourself and your home in 1920s fashion, caring for cute animals, solving numerous puzzles and problems of Duberdon citizens, taking a calm moment to fish, starting several romances summoning the ghost of your ex-wife and much more!
It's also a progressive world; give love a chance regardless of gender or relationship preference! From LGBTQ+ to wheelchairs, you will meet lots of characters with unique personalities and tastes. Discover their story and who knows, maybe you'll find true love among them?