Percy's Predicament Deluxe
Percy's Predicament Deluxe is a single player game in which you control Percy Penguin, who has become trapped within a magical orb. You must navigate the course and collect all the fish before the time runs out!
100 Levels and six different environments each with their own musical themes means the fun never stops!