Perfect Gold: The Alchemy of Happiness is a short, coming-of-age visual novel about two former friends who escape detention in order to celebrate the Sunflower Festival. Set in the magical city of Castlecoast, readers get to know Audrey Clary, an alchemy student and heiress who secretly dreams of a different life, and Marion LaRue, a rebellious elemental magic student in search of someone she once loved.
♡ A WLW (women who love women) story for WLW: Follow a heartwarming, slice-of-life story between two girls as they get a second chance at love and friendship.
♡ A short and sweet story: At around 30,000 words and with 2-4 hours of gameplay, Perfect Gold is just the game for those who like to relax with character-driven visual novels.
♡ 2 Playable Characters: See the story unfold through the eyes of Audrey and Marion.
♡ Fully Voiced: Features a cast of talented professional English voice actors who breathe life into the characters.
♡ Vibrant and Animated Visuals: Immerse yourself in the magical city of Castlecoast, brought to life by animated characters, backgrounds & illustrations.
♡ Interactive Dialogue Choices: Your choices influence the characters' actions and will affect the story's ending.
♡ Original Soundtrack: Listen to beautifully composed music tracks that accentuates the story's most emotional beats.