Perils of Baking
You play as the younger of two brothers, famous for their baking. It's up to you to stop your brother's evil plans as he has given in to a dark artifact.
Over the 40 main levels in the game you will master driving a minecart, flying a balloon, swimming, baking, reversed gravity and more.
True Bakers will discover all the bonus rooms and beat the levels in Secret Land.