Persephone
The Complete Edition of Persephone is now available! More than 100 levels in 10 chapters. The full 3 stories of Persephone, Demeter and Hades, and a lot more to discover!
Persephone is a puzzle game that explores the following possibility: what if death isn't the end, but the key to solve puzzles? Where, when and how will you choose to die in order to progress?
Discover more than 100 puzzles in 10 different environments, each with unique mechanisms.
Transport yourself to this magical world enriched with beautiful graphics and captivating music.