Persona 3 Portable
Experience the iconic, critically acclaimed RPG that reinvented the Persona series, Persona 3 Portable, now newly remastered for modern platforms.
Shortly after transferring to Gekkoukan High School, the protagonist encounters the ""Dark Hour."" Unfamiliar stillness swallows the city, people turn into eerie coffins, and otherworldly monsters called Shadows swarm. When they are attacked by one of these Shadows and all hope seemed lost, the power of the heart, their Persona is awakened.
With this newfound power, they pursue the truth of the Dark Hour and face the destiny that awaits them.