Piano: Learn and Play
Nursery rhymes or other popular songs make time more enjoyable for children around the world. Sing and play with family, friends or at school.
Music develops memory, motor skills and improves concentration. With its total power, you will awaken your child's creativity and sensitivity to beauty.