Pick My Heart Chapter 1
Pick My Heart Chapter 1 is the first part of a captivating series that blends romance and mystery. You and your best friend Yuina have won a dream trip to a tropical island—and you’re also judging a beauty contest! Meet the charming contestants: artistic Eimiko, elegant Haru, confident Tomoe, and playful Aimi.
This product is a complete edition of Love Elysium: Secret of the Goddess, including all DLCs.