Piczle Cross Adventure
Piczle Cross Adventure takes the classic nonogram logic-puzzle and turns it into something never before experienced in the genre: a story-driven, RPG-style 2D graphical adventure! Follow our heroes Score-chan, Gig and professor Matrix as they tackle their most daunting challenge yet.