Piczle Lines DX
Play through 100 levels in Story Mode as you follow the adventure of a professor and his mysterious Piczle-Matic camera. Each puzzle solved unlocks the next step in the story!
Solve picture puzzles of all sorts, including sports, pets, vehicles, food and many more! Select them in any order or have multiple puzzles on the go, resuming any one at any time.
Draw directly on the screen in handheld mode, or play with the Joy-Con in tabletop mode or TV mode!