Piczle Lines DX 500 More Puzzles!
Another Piczle Lines game with 500 new and sometimes feisty puzzles to wrap your mind around.
25 new puzzle packs with 20 puzzles each, containing famous places and people, works of genius and very challenging 1 colour puzzles!
The entire puzzle is one solid colour and is made up of long lines! Only for geniuses!!
Select them in any order or have multiple puzzles on the go, resuming any one at any time.
A special behind-the-scenes look at some of the Piczle art created by Score Studios. 36 pages of character designs, sketches, icons, doodles and promotional artwork to admire, some of which has never been seen before.