Pid is a platforming puzzle game set in an unfamiliar land, full of unique enemies and unlikely allies. One of which is the force of gravity! Play alone or along with a friend.
Sink into the calming soundtrack and enjoy the easy to understand gameplay of Pid. The only way to win is through cracking all of the puzzles which will not be easy.