Pirate Treasure: Island of Mazes
The game has motion control, so you have to use your console's gyroscope in order to try and solve the puzzles. There are a plethora of puzzles to choose from, so you will end up having a whole bunch of fun all the time.
Since there are dozens of levels to choose from, you always get to enjoy a unique and immersive game experience. Plus, you can test your puzzle solving skills and improve them as you go along. Check it out for yourself today!