Pirate's Gold
Play Pirate's Gold today and get ready for one of the greatest pirate puzzle adventures of all time. Experience an exciting journey through the Caribbean and plunder 100 treasure caves.
Each cave is a puzzle that demands everything from your logical thinking skills. Move the precious items around to make pairs. Find the right strategy to avoid obstacles or use one of the many magic items. Use the bomb to blow up unpleasant objects or use the sword to remove obstacles that get in your way. Analyze the tricky arrow mazes to find all the pieces of the cursed amulet and become the most feared pirate of the Caribbean.