Four different game modes available !
Put your reflexes to the test and scratch your head with Pix the Cat! This critically acclaimed intense arcade game is sure to leave you on the edge of your seat! Your mission is simple: collect all the ducklings and lead them to a safe zone! Easier said than done, though: if you’re not careful enough, you’ll end up crashing into those poor cuties before you know it! Play against your own ghost, your friends’, the master of the leaderboard’s or even the developers’ to push your limits even further and improve your skills in this all-out race to reach the highest score possible!
Arena: Joust against your friends! Collect as many eggs as possible to use them as ammo to blast your oppon- I mean, friends away! Only the most skilled player -or luckiest, we’re not so sure- will be the last one standing! Up to four players can join the fun.
Nostalgia mode: Tired of all that modern and neon-ish art? Let’s dive into some good ol’ 30s atmosphere! Gather the number of ducklings required to finish each level! If you’re quick enough, you’ll get a bonus by getting them all before the goat can eat the flower! Yes, because there is a whole menagerie in this game.
Laboratory: Solve the puzzles in as few moves as you can to get the best result! You won’t be able to stop moving unless you hit a wall, so watch out where you’re going!